Ο ΟΑΣΑ συνεχίζει την επίδειξη σπατάλης δημοσίου χρήματος...
...αυτή τη φορά με το εφεύρημα της ''έρευνας ικανοποίησης επιβατών από την τηλεματική.''
Όπως διαβάσαμε στη Διαύγεια:
''Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους δέκα χιλιάδων ευρώ #10.000,00€# πλέον ΦΠΑ αξίας δύο χιλιάδων
τετρακοσίων ευρώ #2.400,00# ήτοι συνολικής αξίας δώδεκα χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ #12.400,00# σε βάρος
της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. (Κωδ. Λογ. Γεν. Λογιστ. 61.90) για τη χρήση 2016
που αφορά έρευνα ικανοποίησης επιβατών από την τηλεματική.
Ο Διατάκτης
Ιωάννης Σκουμπούρης''
Δείτε το έγγραφο από τη Διαύγεια εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/659%CE%9A46%CE%A8%CE%A7%CE%953-4%CE%92%CE%A0?inline=true
Δεν είχαν παρά να κάνουν μια διαδικτυακή έρευνα στα ιστολόγια των ΜΜΜ, για να αποκομίσουν ασφαλή άποψη περί της ''ικανοποίησης των επιβατών από την τηλεματική΄΄.
Για να δείξουμε πόσο απλό και πόσο τσάμπα είναι, παραθέτουμε κάτι που συλλέξαμε,πολύ πρόχειρα,μόλις εχθές, από τη σελίδα στο facebook του ιστολόγιου:
Athens Transport - Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας
''Η
βροχόπτωση κατά τη διάρκεια της νύχτας έφερε πλημμύρες σε περιοχές της
Αθήνας, καθώς και μεταβολές σε δρομολόγια λεωφορείων. Δυστυχώς δεν
υπήρξε καμία ενημέρωση μέσω της εφαρμογής της τηλεματικής για τις
μεταβολές αυτές.
Μέχρι και σήμερα η τηλεματική ("μεγάλη επιτυχία" για τον ΟΑΣΑ) συνεχίζει να λειτουργεί λειψά και με αρκετά προβλήματα.''
Μέχρι και σήμερα η τηλεματική ("μεγάλη επιτυχία" για τον ΟΑΣΑ) συνεχίζει να λειτουργεί λειψά και με αρκετά προβλήματα.''
Δείτε την ανάρτηση εδώ:https://www.facebook.com/athenstransport/photos/a.142177112494432.24793.139545549424255/1330878500290948/?type=3&theater
Επίσης ο συγκεκριμένος ιστότοπος έχει πραγματοποιήσει πρόσφατα, μόλις προ διμήνου, διαδικτυακή ''έρευνα ικανοποίησης επιβατών από την τηλεματική'', κριτικά σχόλια των οποίων φιλοξενούνται στο παρακάτω άρθρο με τίτλο: ''Με πολλά προβλήματα η τηλεματική των Λεωφορείων.''(Βουλωμένο γράμμα διαβάζουν!)
Τέλος να πούμε ότι κι εμείς σαν οδηγοί, όλο και κάτι γνωρίζουμε από την ''ικανοποίηση των επιβατών από την λειτουργία της Τηλεματικής'', αλλά όπως πάντα, ποτέ, κανείς, δεν μας ρωτά για τίποτα!!!
Σας καλούμε λοιπόν,κόντρα σε αυτή την νοοτροπία και πρακτική, σχόλια και παρατηρήσεις κάθε είδους επί του ζητήματος Τηλεματική, να μας τα στέλνετε στο email: osyergazomenoi@gmail.com.
Εμείς αφού τα σταχυολογήσουμε και τα αξιολογήσουμε θα κινηθούμε ανάλογα και προς εκεί που πρέπει,καθιστώντας σας όπως πάντα ενήμερους.