ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Όπως με ανάρτηση μου το μεσημέρι της Παρασκευής 22/4 σας είχα προαναγγείλει http://ergazomenoiosy.blogspot.gr/2016/04/blog-post_90.html ο Γ.Γραμματέας του Συνδικάτου και ο Τμηματάρχης του, στις καταγγελίες μου περί αναξιοκρατίας, διάκρισης προσωπικού και ψηφοθηρίας απάντησαν με τι άλλο, με εξώδικα που απέστειλαν το ίδιο απόγευμα και έπεται συνέχεια.

Στο σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο ο Γ.Γραμματέας Κ.Σιορίκης αφού έβγαλε ένα λογύδριο περί πνεύματος και ηθικής...


..και αφού επιτέθηκε λεκτικά σε μένα φανερά ταραγμένος,θέλησε να αποχωρήσει μη δεχόμενος την απάντηση μου στις κατηγορίες του, παρόλο που αυτός άνοιξε το θέμα και όχι εγώ,ενώ στη μόνη ερώτηση που του απηύθυνα από που πληρώθηκαν τα εξώδικα του κολωνακιώτη δικηγόρου, είχε μόνο μασημένα λόγια, απειλές και υπεκφυγές.

Μεγαλοβδομάδα τα περισσότερα λόγια είναι περιττά.

Ακολουθούν τα δύο εξώδικα και η απάντηση μου.







Αναρτήθηκε από: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ. στις 1:27 μ.μ.

Search