09/02/2017
Νεότερα
από το θέμα της διαπραγμάτευσης για την
υπογραφή ΕΣΣΕ...
Έπειτα
από το νέο σχέδιο ΕΣΣΕ που μας χορήγησε
το προεδρείο βλέπουμε τα εξής: Το θέμα
των εργαζόμενων δύο ταχυτήτων
όπως το είχαμε θέση έληξε,
αφού όλοι - και οι νεοπροσλαμβανόμενοι
- εργαζόμενοι θα έχουμε τα ίδια δικαιώματα.
Στο θέμα
όμως της μονομερούς
εκπόνησης και εφαρμογής μέτρων, όπως
αυτό που επιχειρεί να μας
εμπλέξει με τον έλεγχο και την πώληση
εισιτηρίων την ώρα της βάρδιας,
η εταιρεία επιμένει! Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι
ακόμα και αν αποφασίζαμε οι εργαζόμενοι
να το αποδεχτούμε, σε
καμία περίπτωση δεν δίνουμε λευκές
επιταγές σε
διμερής συμφωνίες. Το
πως, το πότε και το ως πότε,
πρέπει να συναποφασίζονται.
Εκεί
που υπάρχει για
ακόμα μια φορά
διαφοροποίηση
είναι το άρθρο που για εμάς είναι
το θεμελιώδες, γιατί καταδεικνύει
περίτρανα το πως μας αντιμετωπίζει η
εταιρεία, το Προεδρείο, αλλά περισσότερο
το πως έχουμε επιτρέψει εμείς να
κοστολογούν το επάγγελμα μας, δηλαδή
οι...
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ (επί του βασικού μισθού)
- Κινητό Συνεργείο - 0,125, από 1/1/2018 σε 0,130 και από 1/11/2018 σε 0,140
- Επόπτης - 0,086 + επίδομα θέσης ευθύνης 120 ευρώ
- Σταθμάρχης - 0,086 + επίδομα θέσης ευθύνης 100 ευρώ
- Τεχνίτης - 0,073, από 1/1/2018 σε 0,077 και από 1/11/2018 σε 0,080
- Οδηγός 0,040, από 1/1/2018 0,050 και από 1/11/2018 σε 0,058
- Διοικητικοί, άλλες ειδικότητες 0,029 – από 1/1/2018 σε 0,033, και από 1/11/2018 σε 0,038
- Ελιγμοδηγοί - 0,018
- Φύλακες - 0,018
Να
επισημάνουμε ότι στο ποσοστό του οδηγού
συμπεριλαμβάνεται,
έχει ενσωματωθεί, ο υπερωριακός χρόνος
της παράδοσης
παραλαβής οχήματος!!!Δηλαδή
αντί να αυξήσουμε την αμοιβή μας, εμείς
τη καταργούμε! Το μνημόνιο μας κατάργησε
το επίδομα, οι διαπραγματευτές μας και
την υπερωριακή αμοιβή!
Επίσης
για την κατσαρή προβλέπεται ποσοστό
0,006 επί του βασικού (!) το οποίο γίνεται
από 1/1/2018 0.007 (!!!) και από 1/11/2018 0,010! Καλύτερα
να καταργήσουν
τις κατσαρές !
Παρόλα
αυτά, βλέπουμε έπειτα από τις
συνεχείς αντιδράσεις
μας,
μια προσπάθεια για την αποκατάσταση
μας, στην
θέση που μας αξίζει στην πυραμίδα της
εταιρείας, όμως
για να γίνει αυτό, θα πρέπει
να κλείσει άμεσα η τεράστια ψαλίδα που
υπάρχει μεταξύ οδηγού και τεχνίτη.
(Όπως και να πάψει η εξευτελιστική
αντιμετώπιση ελιγμοδηγών και φυλάκων
σε σχέση με τις άλλες ειδικότητες)
ΖΗΤΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ, ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΤΕΧΝΙΤΗ.
Θυμίζουμε
στους διαπραγματευτές, εταιρεία και
προεδρείο, ότι βάση νόμου (3920) το
ταμείο του ΟΑΣΑ είναι ένα!
Αφού και όλα τα μέσα έχουμε ένα
εισιτήριο κοινό,
έτσι κοινό είναι και το ταμείο. Θεωρούμε
απαράδεκτο λοιπόν να υπάρχουν μέσα στον
ίδιο όμιλο αυτές οι τεράστιες μισθολογικές
αλλά
και θεσμικές αδικίες.
Λέμε λοιπόν στο προεδρείο, να κλείσει άμεσα τις μισθολογική ψαλίδα μεταξύ των ειδικοτήτων στην ΟΣΥ, ώστε να προχωράμε και στο κλείσιμο της θεσμικής με τους συναδέλφους μας στην ΣΤΑΣΥ.
Επαναλαμβάνουμε για να γίνει όσο πιο κατανοητό γίνεται: Σεβόμαστε απόλυτα αυτά που προσφέρει η κάθε ειδικότητα στην εταιρεία που εργαζόμαστε και αυτός ακριβώς ο σεβασμός, μας επιβάλει και απαιτούμε η κάθε ειδικότητα να αμείβεται σε άμεση συνάρτηση με το παραγόμενο από αυτή έργο, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες κάτω από τις οποίες παράγεται.
Παναγιώτης
Σκοκέας – Χρήστος Τόλιας
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
ΟΣΥ –ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΥΛΗ